Vrachtdossiers

De concurrentie in de transport en logistiek sector is groot.  Ondernemers in deze sector zullen optimaal moeten presteren voor hun klanten. Een belangrijk onderdeel in dit proces is een goede automatisering.

Het logistiek systeem moet inzicht geven in de actuele gegevens over transporten, planning en klanten.

 

 

Geautomatiseerde vrachtdossierverwerking is zeer geschikt voor transport bedrijven die de afhandelingen van hun vrachtbrieven willen optimaliseren.

 

Voordelen:

 - Informatie sneller beschikbaar voor klanten en collega's
- Snellere facturatie
- Veilige digitale opslag van vracht documenten
- U raakt de documenten niet meer kwijt
- Snel duidelijkheid over bijvoorbeeld handtekeningen op documenten
- Service en dienstverlening naar klanten verbetert

 

De geografische beperking van documenten wordt weggenomen, doordat ze na binnenkomst gescand worden en centraal beschikbaar zullen zijn. Documenten worden niet meer op verschillende locaties opgeslagen (denk aan grote terreinen), maar worden opgeslagen in het digitale archief in een logische dossier structuur zodat geautoriseerde gebruikers er snel en eenvoudig in kunnen zoeken. Verminder responstijd naar uw klant van uren naar seconden!

 

Tarvos helpt u met het digitaliseren van vrachtdossierverwerking

 

De documentsoort (routelijst, CMR, palletcheque, pakbon, etc) wordt bepaald door de classificeringsfunctionaliteit van de slimme scan software. Daarna worden belangrijke indexgegevens (meta data) van het document uitgelezen middels OCR techniek en toegevoegd aan de zoekfunctie binnen het systeem.


De herkende indexgegevens kunnen worden geverifieerd met uw eigen programma's of databases (bijvoorbeeld financiële administratie, logistiek systeem, ERP, etc). Tevens kunnen gegevens uit deze programma's worden opgehaald om de documenten aan te vullen met de nodige informatie.

 

Copyright © 2009-2017 Tarvos Information Management, Landmansweg 10, 8536 TB Oosterzee, Nederland. www.tarvos.nl
t m