Support
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Tarvos beschikt over een lokale eerstelijns helpdesk voor onze producten en diensten. Dit scheelt u veel tijd bij de meeste technische problemen.
Vragen over uw produkten
Indien u vragen heeft over het gebruik of toepassen van uw producten, neem dan gerust contact met ons op. Wij maken graag tijd voor u.
Aanmeldingen van soft- en hardware matige storingen:
Om u goed van dienst te zijn vragen wij u om de volgende gegevens per email aan ons door te geven of gebruik te maken van het invulformulier:
- Uw contactgegevens
- Product naam
- Product versie (inclusief service pack)
- Product model/type (bij hardware)
- Product serienummer of licentienummer
- Uw probleemstelling
- Wanneer is de storing opgetreden?
- Is er iets veranderd aan het systeem (updates, hardware, netwerk, etc)?
Optioneel:
- Screenshots van de foutmelding
- Logfiles van de betreffende systemen
- Gevonden workarounds
Wij hebben deze gegevens altijd nodig om de storing goed te kunnen registreren en afhandelen.