Support

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Tarvos beschikt over een lokale eerstelijns helpdesk voor onze producten en diensten. Dit scheelt u veel tijd bij de meeste technische problemen.

 

Tarvos Support Helpdesk

 

Vragen over uw produkten

Indien u vragen heeft over het gebruik of toepassen van uw producten, neem dan gerust contact met ons op. Wij maken graag tijd voor u.

 

Aanmeldingen van soft- en hardware matige storingen:

Om u goed van dienst te zijn vragen wij u om de volgende gegevens per email aan ons door te geven of gebruik te maken van het invulformulier:

  • Uw contactgegevens
  • Product naam
  • Product versie (inclusief service pack)
  • Product model/type (bij hardware)
  • Product serienummer of licentienummer
  • Uw probleemstelling
  • Wanneer is de storing opgetreden?
  • Is er iets veranderd aan het systeem (updates, hardware, netwerk, etc)?


Optioneel:

  • Screenshots van de foutmelding
  • Logfiles van de betreffende systemen
  • Gevonden workarounds

 

Wij hebben deze gegevens altijd nodig om de storing goed te kunnen registreren en afhandelen.

 

Copyright © 2009-2017 Tarvos Information Management, Landmansweg 10, 8536 TB Oosterzee, Nederland. www.tarvos.nl
t m